مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 18:202023-08-02اقتصادي

جهاد دانشگاهی استان بوشهر در 2 طرح پیشران فعالیت می کند


بوشهر_ رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: جهاد دانشگاهی استان بوشهر در 2 طرح پیشران معاونت علمی در حوزه غنی سازی بچه ماهی و هوشمند سازی مزارع فعالیت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی احمدی زاده بعد از ظهر چهار شنبه در نشست چهار شنبه های پاسخگویی مدیران دستگاه های اجرایی اظهارداشت: در سند اقتصادی دانش بنیان هشت اولویت برای جهاد دانشگاهی استان بوشهر تدوین شده است.

وی تصریح کرد: توسعه فرهنگ کارآفرینی، طرح های شیلات و حوزه اقتصاد دریا محور و آموزش مهارت و فناوری در رشته های صنعت نفت و گاز مورد توجه ویژه قرار گرفته و هدف گذاری شده است.

احمدی زاده افزود: قرار بود مجتمع آبزیان دریایی جهاد دانشگاهی دلوار تنگستان با 30 میلیارد تومان اعتبار به صورت مشارکتی در شهرک زیست فناورانه بندر دلوار شهرستان تنگستان احداث شود که عملیات اجرایی آن از سال 99 آغاز و مدت یک سال است که این پروژه متوقف شده است.

وی بیان کرد: در اجرای طرح مجتمع آبزیان دریایی جهاد دانشگاهی بوشهر قرار بود 50 درصد از محل اعتبارات این مجموعه و مابقی از محل اعتبارات استانی تأمین شود که در زمان حاضر 15 میلیارد تومان از سوی مجموعه جهاد دانشگاهی تأمین شده و هنوز سهم استان در این بخش تأمین نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی استان بوشهر در 2 طرح پیشران فعالیت می کند

جهاد دانشگاهی استان بوشهر در 2 طرح پیشران فعالیت می کند