مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-07اقتصادي

کام زنجانی ها با انجیر طارم شیرین شد


کارشناس مسئول باغبانی جهاد کشاورزی شهرستان طارم گفت: پیش بینی می شود 850 تن انجیر از سطح باغات شهرستان برداشت شود که این میزان نسبت به سال گذشته با افزایش 15 درصدی مواجه بوده است.

- ایسنا/زنجان کارشناس مسئول باغبانی جهاد کشاورزی شهرستان طارم گفت: پیش بینی می شود 850 تن انجیر از سطح باغات شهرستان برداشت شود که این میزان نسبت به سال گذشته با افزایش 15 درصدی مواجه بوده است.

سیروس پناهی در گفت وگو با ایسنا، درباره برداشت محصول انجیر در شهرستان طارم، اظهار کرد: برداشت انجیر در شهرستان طارم از اوایل مردادماه آغاز شده و تا اواخر شهریور ماه ادامه خواهد داشت که در این مدت 400 بهره بردار طارمی درحال برداشت این محصول هستند.

وی افزود: سطح زیر کشت محصول انجیر در شهرستان طارم 140 هکتار است که که از این میزان 132 هکتار بارور بوده و 8 هکتار نیز غیر بارور و نهال هستند.

همچنین 85 درصد از محصول انجیر به صورت تازه خوری و 15 درصد به صورت سنتی و خشک شده مصرف می شود.

این مسئول با بیان اینکه پیش بینی می شود 850 تن انجیر از سطح باغات شهرستان برداشت شود که این میزان نسبت به سال گذشته با افزایش 15 درصدی مواجه بوده است، تصریح کرد: باغات انجیر در شهرستان طارم به صورت پراکنده است و درختان انجیر در کنار درختان دیگر یا در حاشیه باغات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کام زنجانی ها با انجیر طارم شیرین شد

کام زنجانی ها با انجیر طارم شیرین شد