مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-07اجتماعي

ابرچالش آموزش و پرورش درصورت عدم تخصیص اعتبارات تخریب و نوسازی مدارس


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، با بیان اینکه 81 درصد کلاسهای درس مستحکم هستند، گفت: احکامی را در خصوص اعتبارات برای به سازی و شاداب سازی و ایمن سازی مدارس در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد دادیم، - رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، با بیان اینکه 81 درصد کلاسهای درس مستحکم هستند، گفت: احکامی را در خصوص اعتبارات برای به سازی و شاداب سازی و ایمن سازی مدارس در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد دادیم، همین روزها کمیسیون تلفیق مجلس در این خصوص بررسی انجام می دهد و امیدواریم اعتباراتی را در این راستا به ما اختصاص دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا خان محمدی در خصوص طرح شهید عجمیان (نهضت به سازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار) با بیان اینکه همین روزها کمیسیون تلفیق مجلس در خصوص اعتبار سازمان نوسازی در برنامه هفتم بررسی هایی را انجام می دهد، اظهار کرد: 81 درصد کلاس های ما مستحکم و 19 درصد نامستحکم هستند.

در قالب 104 هزار کلاس درس، 30 هزار کلاس نیاز به تخریب، باز سازی یا نوسازی و 70 هزار کلاس نیاز به مقاوم سازی و نوسازی دارد.

وی ادامه داد: برنامه های پنج ساله توسعه برنامه های کلان هستند و اگر اعتباری خاص از این طریق به سرجمع اعتبارات سازمان یا آموزش و پرورش اضافه نشود دچار ابرچالش می شویم و این امر تحصیل حدود سه میلیون دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابرچالش آموزش و پرورش درصورت عدم تخصیص اعتبارات تخریب و نوسازی مدارس

ابرچالش آموزش و پرورش درصورت عدم تخصیص اعتبارات تخریب و نوسازی مدارس