مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-01سياسي

یادواره شهدای زن در پایتخت برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، جلسه هماهنگی کنگره ملی شهدای پایتخت صبح امروز با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران، سردار محمود توکلی جانشین سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و جمعی از مسؤولان استان در محل استانداری تهران برگزار شد.

سردار محمود توکلی جانشین سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در این مراسم اظهار کرد: سپاه تهران بزرگ 26 کمیته در کنگره دارد که تمام برنامه های آن ها تابحال دریافت و در قالب یک بسته جامع تدوین و جمع بندی شده است.

وی گفت: مقدمات برنامه ها تابحال خوب پیش رفته است و امیدواریم این اقدامات و برنامه ها تا پایان سال، حداقل تا حد 95 درصد تکمیل و انجام شوند.

جانشین سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ ادامه داد: برگزاری یادواره های شهدا در شهدایی شدن شهر تاثیر بسیاری داشته است که از این به بعد هم ادامه خواهند داشت.

سردار توکلی با اشاره به ساخت فیلم شهید ضرغام (حر انقلاب) گفت: در روزهای آینده برای اولین بار یادواره شهدای آزاده، زن و دانش آموز را در دستور کار داریم که یادواره شهدای زن حرکت باشکوهی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در انجام این اقدامات اولویت بندی وجود داشته، افزود: نقشه راه ما مشخص است و مطابق آن برنامه های کنگره در حال انجام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای زن در پایتخت برگزار می شود

یادواره شهدای زن در پایتخت برگزار می شود