مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 17:452023-07-31ورزشي

ساکت: شفافیت مالی سپاهان مورد تایید فیفا قرار گرفته است


شفافیت های مالی باشگاه هم مجوز حرفه ای را با آخرین ورژن های AFC و FIFA دریافت کرده و هم از طریق نهادهای بین المللی نظام مدیریت باشگاه مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن فصل جدید تیم فوتبال با تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و امام سجاد(ع) اظهار داشت: امروز محفل رونمایی به دلیل تقارن با ماه محرم حال و هوای متفاوتی دارد، سپاهان از 20 سال قبل مبتکر برگزاری مراسم رونمایی بود.

وی افزود: امروز قطبی از قطب های چندگانه فوتبال و ورزش ایران دور یکدیگر جمع شدند، باشگاه سپاهان با افتخارات فراوان، تنها طلایه دار ایران در جام باشگاه های جهان، حضور چندین دوره در جام باشگاه های آسیا، نایب قهرمانی آسیا و بیشترین دارنده بازیکن در تیم های ملی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید و بزرگسالان در سال های متمادی قطبی از قطب های ورزش ایران به حساب می آید.

ساکت ادامه داد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با 85 تیم ورزشی، 27 رشته و 2212 نفر ورزشکار، توانست در یک سال گذشته 137 ورزشکار بانو و آقا برای تیم های ملی پرورش دهد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: مدعی هستیم که شفاف ترین و مستندترین باشگاه ایران هستیم، به این دلیل که از سال 1383


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکت: شفافیت مالی سپاهان مورد تایید فیفا قرار گرفته است

ساکت: شفافیت مالی سپاهان مورد تایید فیفا قرار گرفته است