مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-17اجتماعي

تدابیر لازم برای کاهش هزینه حمل و نقل زائران اربعین اندیشیده شده است


تدابیر لازم برای کاهش هزینه حمل و نقل زائران اربعین اندیشیده شده و اطلاع رسانی لازم باید در این زمینه صورت پذیرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: تدابیر لازم برای کاهش هزینه حمل و نقل زائران اربعین اندیشیده شده و اطلاع رسانی لازم باید در این زمینه صورت پذیرد.

محمدصادق معتمدیان پنجشنبه 26 مرداد در جلسه ستاد اربعین آذربایجان غربی با تاکید بر مدیریت حوزه حمل و نقل زائران عتبات عالیات، افزود: هماهنگی های لازم برای کاهش هزینه حمل و نقل زائران اربعین و هم چنین تخصیص سهمیه سوخت به خودروها انجام شود.

وی هم چنین اطلاع رسانی برای تشویق زائران اربعین جهت تردد از مرز تمرچین را ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: از ابزارهای مختلف برای تولید محتوا و اطلاع رسانی ظرفیت های مرز تمرچین استفاده شده و هرگونه ابهام و مشکل در این حوزه سریعاً رفع شود.

استاندار آذربایجان غربی به اهمیت نظارت بر روند ارائه خدمات حداکثری به زائران عتبات عالیات نیز اشاره کرد و افزود: نارسایی در ارائه خدمات به زائران اربعین پذیرفتنی نبوده و از ظرفیت های استان برای رفع هرگونه مشکل و مانع احتمالی استفاده شود.

معتمدیان هم چنین با تاکید بر استقرار تمامی دستگاه های متولی در مرز تمرچین برای ارائه خدمات به زائران اربعین، تصریح کرد: تدابیر حداکثری در حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر لازم برای کاهش هزینه حمل و نقل زائران اربعین اندیشیده شده است

تدابیر لازم برای کاهش هزینه حمل و نقل زائران اربعین اندیشیده شده است