مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-20پزشكي

بیمه رایگان بیش از 33 میلیون ایرانی/حمایت ویژه از 107 بیماری خاص و صعب العلاج


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از بیمه رایگان بیش از 33 میلیون نفر در کشور خبر داد و اقدامات بیمه ای انجام شده طی حدود دو سال اخیر را تشریح کرد.

- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از بیمه رایگان بیش از 33 میلیون نفر در کشور خبر داد و اقدامات بیمه ای انجام شده طی حدود دو سال اخیر را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی ناصحی در نشستی خبری درباره اقدامات بیمه سلامت در دوسال گذشته، گفت: یکی از تلاش های ما به روز نگه داشتن پرداخت ها بود به شکلی که در بحث الکترونیک و در بخش پزشکی خانواده روستایی تا پایان تیر ماه پرداخت ها انجام شده است.

پرداخت به داروخانه ها با نزدیک یک ماه فاصله انجام می شود و در پرداخت بیمارستانی هم منتظر ارائه اسناد می مانیم که شاید یک ماه تا یک ماه و نیم فاصله پرداخت داشته باشیم.

سعی می کنیم با وجود کمبود منابع پرداخت به روز داشته و نقص را جبران کنیم.

وی با اشاره به توجه بیمه سلامت به بحث پیشگیری و نظام ارجاع، اظهار کرد: از سالیان گذشته نظام ارجاع را در بیمه همگانی به کار گرفتیم.

الان 4 میلیون نفر جمعیت با حدود 3750 پزشک مرتبط شده و در این راستا خدمت درمانی را در کنار خدمات بهداشتی را ارائه می کنند.

تاسیس معاونت پیشگیری از اقدامات مهم ما است چون این نگاه را نداریم که صرفا به درمان ورود کنیم، بلکه می خواهیم سهم خود در سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه رایگان بیش از 33 میلیون ایرانی/حمایت ویژه از 107 بیماری خاص و صعب العلاج

بیمه رایگان بیش از 33 میلیون ایرانی/حمایت ویژه از 107 بیماری خاص و صعب العلاج