مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 21:552023-08-21بين الملل

موضع گیری جدید نتانیاهو در قبال عملیات های حواره و الخلیل


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بازدید از محل اجرای عملیات مقاومتی امروز در الخلیل، از نقش آفرینی ایران در ضربات وارده به این رژیم سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه عبری زبان i24news، عصر امروز دوشنبه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به همراه یوآف گالانت، وزیر جنگ این رژیم از محل اجرای عملیات ضدصهیونیستی امروز در نزدیکی جبل الخلیل بازدید کرد.

نتانیاهو در جریان این بازدید ضمن تروریستی خواندن عملیات های مقاومتی اخیر گفت: ما در میانه موجی از حملات تروریستی هستیم که از سوی ایران و گروه های وابسته به آن هدایت و تامین مالی می شوند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به شکست این رژیم در پیگرد و بازداشت مبارزان قهرمان فلسطینی ادعا کرد: ما شبانه روز برای دستگیری قاتلان تلاش خواهیم کرد.

ما باید از تمامی نظامیان و فرماندهانی که شبانه روز برای حمایت از شهرک نشینان و همگی ما تلاش می کنند، حمایت کنیم.

از سوی دیگر یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که نظامیان این رژیم مجریان عملیات های مقاومتی حواره و الخلیل را بازداشت خواهند کرد.

گالانت با اشاره به عدم توانایی رژیم صهیونیستی در تامین امنیت شهرک نشینان افزود: ارتش اقدامات بیشتری را برای تامین سلامت اسراییلی ها و مجازات کسانی که در این عملیات ها دست د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گیری جدید نتانیاهو در قبال عملیات های حواره و الخلیل

موضع گیری جدید نتانیاهو در قبال عملیات های حواره و الخلیل