مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:552023-07-29حوادث

وکیل کلاهبردار در گنبدکاووس دستگیر شد


وکیلی که با جعل اوراق قضایی و تهدید، کلاهبرداری می کرد در شهرستان گنبدکاووس شناسایی و دستگیر شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حیدر آسیابی با اعلام این خبر اظهار کرد: متهم با سو استفاده از جایگاه خود به عنوان وکیل، قربانیان خود را در راهروهای دادگستری و دادسرا، شناسایی و پس از جلب اعتماد آنان، در ازای مبالغ چند میلیونی وعده پیگیری پرونده های آنان را می داد.

وی افزود: این فرد همچنین با جعل اوراق قضایی، مدعی صدور حکم جلب قربانیان می شد و با این ترفند هم از افراد برای رفع مشکلی که اصلاً وجود خارجی نداشت، پول می گرفت.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به رفت و آمد ها و رفتار این وکیل مشکوک شدند و پس از چند ماه رصد و کار اطلاعاتی، از اقدامات مجرمانه او پرده برداشتند و بالاخره هنگام ارتکاب جرم، دستگیر و روانه زندان شد.

وی ادامه داد: پرونده متهم در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب گنبدکاووس در حال تکمیل تحقیقات است و افرادی که قربانی این فرد شده اند برای طرح شکایت می توانند به این شعبه مراجعه کنند.

شماره 1580 حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز، گزارش های مردم درباره کارچاق کن ها و متخلفان در حوزه های قضایی و دستگاه های تابعه قوه قضاییه در استان را ثبت و ضبط می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل کلاهبردار در گنبدکاووس دستگیر شد

وکیل کلاهبردار در گنبدکاووس دستگیر شد