مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 03:552023-08-02بين الملل

ناتو کشتی های جنگی خود را به دریای مدیترانه فرستاد


ائتلاف ناتو شماری از انواع کشتی های جنگی و مین روب خود را برای انجام رزمایش مقابله با میدان مین به دریای مدیترانه اعزام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه ای بعد از ظهر سه شنبه به وقت تهران اعلام کردند که ائتلاف ناتو کشتی های جنگی خود را به بخش مرکزی دریای مدیترانه اعزام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری راشاتودی ، 7 کشتی جنگی ناتو از جمله ناو، ناوشکن و مین روب برای حضور در یک رزمایش عازم دریای مدیترانه شده اند.

این کشتی های جنگی از ترکیه، ایتالیا، انگلیس و آمریکا در روزهای گذشته وارد مدیترانه شدند تا تمرینی را برای شبیه سازی قرار گرفتن در میدان مین دشمن فرضی انجام دهند.

ناتو در بیانیه ای اعلام کرد: بسیار حیاتی است که بتوانیم این مسیرهای راهبردی را باز نگه داریم تا کشتی های تجاری بتوانند با خیال راحت از آنها عبور کنند.

پل استرود از فرمانده هان  حاضر در این عملیات  گفت: هم اقتصاد جهانی و هم زندگی روزمره ما کاملا متکی به حمل و نقل تجاری است.

چندی قبل منابع رسانه ای اعلام کردند که روسیه ناو گورشکوف را برای ماموریت حفاظت از نیروهای روس در بندر طرطوس در سوریه به دریای مدیترانه اعزام کرده است.

ناو پشتیبان گورشکوف برای  2 ماه در مدیترانه خواهد بود و با  پایگاه دریایی طرطوس در  سوریه که میزبان تاسیسات دریایی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناتو کشتی های جنگی خود را به دریای مدیترانه فرستاد

ناتو کشتی های جنگی خود را به دریای مدیترانه فرستاد