مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:002023-07-31پزشكي

سردرگمی پر هزینه


تاریخ انقضای مواد غذایی علم چندانی در پشت خود ندارد و محقق ایمنی مواد غذایی روش دیگری را برای آگاهی از تاریخ مواد غذایی بیان کرده است.

- انسان ها با خوردن غذاهای آلوده به خاک، گوشت یا محصولات لبنی خام یا غیر پاستوریزه به عفونت لیستریا یا لیستریوز مبتلا می شوند.

لیستریا می تواند موجب تشنج، کما، سقط جنین و نقایص مادرزادی شود و سومین عامل اصلی مرگ ومیر ناشی از مسمومیت غذایی در ایالات متحده است.

اجتناب از خطرات غذایی نامریی دلیلی است که مردم اغلب تاریخ های روی بسته بندی مواد غذایی را بررسی می کنند.

تاریخ های چاپ شده با ماه و سال اغلب مجموعه ای گیج کننده از عبارات بهترین زمان مصرف تا بهترین زمان استفاده قبل از ، بهترین در صورت استفاده قبل از ، بهترین در صورت استفاده تا ، تضمین تازگی تا زمان و حتی برچسب تاریخ تولید روی بعضی از نوشیدنی ها اعمال می شود.

مردم این تاریخ ها را به عنوان تاریخ انقضا یا تاریخی که در آن یک غذا باید در سطل زباله ریخته شود، می دانند اما این تاریخ ها ارتباط چندانی با زمان انقضای مواد غذایی ندارد.

جیل رابرتز، دانشیار بهداشت جهانی، دانشگاه فلوریدا جنوبی آمریکا، میکروبیولوژیست و محقق بهداشت عمومی، از اپیدمیولوژی مولکولی برای مطالعه شیوع باکتری ها در غذا استفاده کرده است؛ یک سیستم تاریخ گذاری محصول مبتنی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرگمی پر هزینه

سردرگمی پر هزینه