مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-13سياسي

«مشایه اهواز» در حال تبدیل شدن به یک حرکت ملی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان بر تقویت رویداد مشایه (پیاده روی) اهواز توسط نهادهای حاکمیتی تاکید کرد و گفت: مشایه اربعین اهواز و خوزستان در حال تبدیل شدن به یک حرکت ملی است.

- اهواز- مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان بر تقویت رویداد مشایه (پیاده روی) اهواز توسط نهادهای حاکمیتی تاکید کرد و گفت: مشایه اربعین اهواز و خوزستان در حال تبدیل شدن به یک حرکت ملی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ بعد از ظهر امروز یکشنبه در نشست هماهنگی پیاده روی بزرگ اربعین اهواز (مشایه اهواز) اظهار کرد: مشایه اهواز اتفاق بزرگی است که به نام مردم اهواز و خوزستان ثبت شده، هیچ نهاد حاکمیتی در راه اندازی این رویداد بزرگ مردمی دخالت نداشته و این رویداد روز به روز به برکت اخلاص مردم بزرگ تر شده است؛ لذا نهادهای حاکمیتی موظف هستند تا این حرکت مردمی را تقویت کنند تا این رویداد بزرگ به یک فرهنگ عمومی در کشور تبدیل شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: همانطور که اطعام غدیر و اطعام علوی تبدیل به یک فرهنگ ملی شد، امروز نیز مشایه اهواز و خوزستان در حال تبدیل شدن به یک حرکت ملی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: اکنون چهار هزار محله در کشور اعلام آمادگی کرده اند تا در محلات خود مشایه برگزار کنند به این صورت که از افرادی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مشایه اهواز» در حال تبدیل شدن به یک حرکت ملی است

«مشایه اهواز» در حال تبدیل شدن به یک حرکت ملی است