مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-02سياسي

زیارت اربعین زمینه ساز آگاهی و دوری از افکار جاهلانه است


تولیت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: زیارت اربعین زمینه ساز آگاهی و دوری از افکار جاهلانه است و دستاورد آن شناختن دشمنان و اعلام برائت از کسانی است که در مقابل دین و قرآن می ایستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، گردهمایی 4 هزار نفری رهسپاران عصر ظهور به همت کمیته امداد است استان تهران و ستاد توانمندسازی محلات کمتر برخوردار در روز سه شنبه دهم مرداد ماه با حضور جمع کثیری از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) مسؤلان کشوری و لشکری در مصلای حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار شد.

در این گردهمایی که با هدف سفر زیارتی نوجوانان و جوانان برگزار گردید، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی عسگر تولیت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در بیاناتی با برشمردن حسنات و ثمرات ارزشمند زیارت قبور متبرک ائمه اطهار به ویژه زیارت ضریح مطهر اباعبدالله الحسین(ع)، امیر مؤمنان حضرت علی(ع) و دیگر ائمه ای که در عراق مدفون هستند خاطرنشان کرد: هر کس بتواند در این وادی قدم بگذارد بهشت را برای خود به ارمغان آورده است.

وی گفت: هدف از زیارت این است که ما بتوانیم خودمان را به امامان و مسیرهای زندگیمان نزدیک کنیم.

وی افزود: امام علی علیه السلام به عنوان اولین پیشوای ما شیعیان، همچنین امام حسین (ع) و دیگر امامانی که قبور نورانی آنها در کشور عراق وجود دارد هر کدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت اربعین زمینه ساز آگاهی و دوری از افکار جاهلانه است

زیارت اربعین زمینه ساز آگاهی و دوری از افکار جاهلانه است