مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:322023-08-15سياسي

مراکز جمع آوری ضایعات در استان سمنان ساماندهی می شود


استاندار سمنان از ساماندهی مراکز جمع آوری ضایعات در استان خبر داد و گفت: این کار با هدف پیگیری از وقوع سرقت و آسیب های اجتماعی باید طی یک ماه آینده صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی ظهر سه شنبه در کمیسیون پیشگیری از وقوع جرایمی مانند سرقت در استانداری سمنان بیان کرد: بحث پایش تصویری به منظور بهره گیری در مواقع و برهه های ضروری، پیشگیری از سرقت و نظارت بر مدیریت شهری، در سطح استان به صورت ویژه پیگیری و اجرایی شود.

وی همچنین افزود: تأمین روشنایی در نقاط کور و تفرجگاه ها و همچنین ساماندهی بافت فرسوده و ساختمان های مخروبه در سطح شهر نیز توسط دستگاه های متولی، امری حائز اهمیت است که باید اقدام شود.

استاندار سمنان بر ساماندهی مراکز جمع آوری ضایعات در استان تاکید کرد و گفت: احصاء و ساماندهی وضعیت مراکز جمع آوری ضایعات در برنامه کاری فرمانداران قرار گیرد و طی یک ماه آینده تعیین تکلیف شود.

هاشمی خواستار حضور همه دستگاه های عضو به خصوص بسیج در تحقق این مهم شد و ابراز کرد: نظارت بر مدیریت امور در سطح روستاها به منظور پیشگیری از سرقت از جمله تقویت طرح رضویون، گشت ها و پایش تصویری در دستور کار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز جمع آوری ضایعات در استان سمنان ساماندهی می شود

مراکز جمع آوری ضایعات در استان سمنان ساماندهی می شود