مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-09اجتماعي

ساماندهی 212 معتاد متجاهر از اول تیرماه سالجاری در شهریار


رییس اداره بهزیستی شهریار از ساماندهی 212 معتاد متجاهر از اول تیرماه سالجاری در این شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام توسط شهرداری و نیروی انتظامی و تحت نظارت بهزیستی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر نیک افشار صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از ساماندهی تعداد 212 نفر از معتادان متجاهر در پایانه شهید ترابی شهریار خبر داد.

نیک افشار افزود: در خصوص معتادان متجاهر باید با دید جدیدی نگاه کرد و الگوی دادگاه درمان مدار برای معتادان متجاهر در مراکز ترک اعتیاد تحت نظارت را که شامل سه تیم غربالگری، ارجاع و استقرار فعالیت دارند اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه موضوع کاهش آسیب های اجتماعی و ساماندهی معتادان متجاهر در اولویت برنامه های بهزیستی شهریار است گفت: برای بهبود کمبود ظرفیت مراکز نگهداری راه اندازی مراکز ترک اعتیاد با ظرفیت بالا در راستای احیای جان و روان معتادین متجاهر با همکاری شهرداری و شورای شهرستان مثمر ثمر بوده و وجهه اجتماعی و چهره مخدوش شهر را نیز ترمیم می کند.

رییس اداره بهزیستی شهریار با بیان اینکه مهم است که خانواده ها در مواجهه با افراد معتاد مأیوس و خسته نشوند، عنوان داشت: بیماری اعتیاد و ترک آن یک پروسه زمانبر است و باید به این افراد اعتماد کرده و از آنها حمایت شود زیرا طرد شدن این افراد آسیب بیشتری به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 212 معتاد متجاهر از اول تیرماه سالجاری در شهریار

ساماندهی 212 معتاد متجاهر از اول تیرماه سالجاری در شهریار