مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 21:202023-08-05سياسي

الزامات پیش ثبت نام نامزدهای مجلس دوازدهم در گیلان


دبیر ستاد انتخابات گیلان الزامات پیش ثبت نام نامزدهای مجلس دوازدهم را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد شفیعی ثابت امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متقاضیان داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید از روز دوشنبه 16 مرداد 1402 تا روز یکشنبه 22 مرداد از ساعت 8 تا 18 به مدت 7 روز، از طریق پنجره واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.

moi.

ir و لینک ثبت درخواست متقاضیان داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وارد و با تکمیل اطلاعات، مدارک مورد نیاز را ثبت کنند.

وی با اشاره به مدارک مورد نیاز ثبت در سامانه، افزود: داوطلبان ابتدا باید تکمیل فرم اطلاعات درخواست شده در سامانه را انجام داده و سپس اقدام به بارگذاری تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر نموده و در ادامه بارگذاری تصویر کارت یا گواهی پایان خدمت وظیفه عمومی، و یا کارت معافیت دائمی برای آقایان با سن کمتر از 50 سال را انجام دهند.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان با بیان اینکه بارگذاری تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال در پست و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی الزامی است، گفت: پیش ثبت نام متقاضیان داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی الزامی و غیر حضوری است و مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامات پیش ثبت نام نامزدهای مجلس دوازدهم در گیلان

الزامات پیش ثبت نام نامزدهای مجلس دوازدهم در گیلان