مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:302023-07-31اقتصادي

سفر 22 رایزن اقتصادی سفارت های ایران در کشورهای جهان به زنجان


رییس اتاق بازرگانی زنجان عنوان کرد: اتاق بازرگانی زنجان به دنبال تقویت مناسبات تجاری اقتصادی استان با کشورهای دیگر و معرفی ظرفیت های تولیدی صادراتی و سرمایه گذاری است.

- ایسنا/زنجان رییس اتاق بازرگانی زنجان عنوان کرد: اتاق بازرگانی زنجان به دنبال تقویت مناسبات تجاری اقتصادی استان با کشورهای دیگر و معرفی ظرفیت های تولیدی صادراتی و سرمایه گذاری است.

صمد یوسفی اصل صبح امروز (9 مردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رایزنان اقتصادی سفارت های ایران در کشورهای مختلف به همت اتاق بازرگانی زنجان به مدت 3 روز به استان سفر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان به دنبال تقویت مناسبات تجاری و اقتصادی استان با کشورهای مختلف جهان است، تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی این برنامه معرفی ظرفیت های تولیدی صادراتی و فرصت های سرمایه گذاری در استان زنجان است.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه فرصت های سرمایه گذاری و بازدید از ظرفیت های اقتصادی استان از نزدیک از جمله برنامه های تدارک دیدن شده برای رایزنان اقتصادی می باشد، گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بازدید از ظرفیت های صادراتی و اقتصادی شهرستان های استان نیز در دستور کار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر 22 رایزن اقتصادی سفارت های ایران در کشورهای جهان به زنجان

سفر 22 رایزن اقتصادی سفارت های ایران در کشورهای جهان به زنجان