مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-03سياسي

مقدمات تعطیلی زندان رجایی شهر در حال انجام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در راستای اجرای مصوبات سفر استانی رییس قوه قضاییه به استان البرز در تاریخ 18 فروردین 1402، - در راستای اجرای مصوبات سفر استانی رییس قوه قضاییه به استان البرز، مقدمات تعطیلی زندان رجایی شهر در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در راستای اجرای مصوبات سفر استانی رییس قوه قضاییه به استان البرز در تاریخ 18 فروردین 1402، مقدمات تعطیلی زندان رجایی در حال انجام است.

مطابق مصوبات سفر استانی رییس قوه قضاییه به استان البرز و تأکیدات وی در خصوص تعطیلی زندان رجایی شهر، زندانیان این زندان که در یکی از بهترین نقاط کرج قرار دارد در حال انتقال زندانی دیگر هستند تا این زندان تعطیل شود.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جلسه شورای اداری استان البرز با اشاره به مسائل و مشکلات ناظر بر زندان ها در این استان تاکید کرد: زندان رجایی شهر که در داخل شهر کرج است باید هر چه زودتر تعطیل و به خارج شهر منتقل شود و محل فعلی آن، از وضعیت زندان بودن خارج گردد و اقدامات متعاقب بعدی در قبال آن صورت گیرد.

همچنین رییس دستگاه قضا در جلسه شورای عالی قوه قضاییه که در تاریخ 21 فروردین برگزار شد با اشاره به ضرورت ساماندهی زندان های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات تعطیلی زندان رجایی شهر در حال انجام است

مقدمات تعطیلی زندان رجایی شهر در حال انجام است