مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-12اقتصادي

آذربایجان شرقی با کمبود نیروی کار متخصص در بخش صنعت مواجه است


رییس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه آذربایجان شرقی با کمبود نیروی کار متخصص در بخش صنعت مواجه است، اظهار کرد: در وضعیت کنونی این کمبود به اوج رسیده و خطوط تولیدی با سرمایه گذاری میلیاردی به جذب بانوان هجوم آورده اند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه آذربایجان شرقی با کمبود نیروی کار متخصص در بخش صنعت مواجه است، اظهار کرد: در وضعیت کنونی این کمبود به اوج رسیده و خطوط تولیدی با سرمایه گذاری میلیاردی به جذب بانوان هجوم آورده اند.

یونس ژائله، شنبه، 21 مردادماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه خاطر نشان کرد: آذربایجان شرقی با کمبود نیروی متخصص و کارگرساده، بنایی، آهنگر، تکنسین و جوشکار، مواجه است که به دلیل سرانه پایین کشور و منابع تولید ثروت پایین، بسیاری از افراد در عراق و پاکستان با درآمد دلاری کار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: استان ما در حال حاضر به جذب سه هزار نفر نیروی انسانی نیاز دارد که این امر در بنرهای جلوی کارخانجات با عنوان جذب نیرو نمایان است.

وی با بیان اینکه جامعه ما به 90درصد پیشرفت ها توجه نمی کند و همیشه به 10 درصد ضعف ها تمرکز دارد، گفت: با توجه به پیشرفت ها از سرمایه های انسانی صیانت و حمایت کنیم تا آنها را در شهر خود از دست ندهیم و این امر مهم به توجه و نقش رسانه ها بستگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی با کمبود نیروی کار متخصص در بخش صنعت مواجه است

آذربایجان شرقی با کمبود نیروی کار متخصص در بخش صنعت مواجه است