مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-22سياسي

پرتاب ماهواره برهای سیمرغ و ذوالجناح در دستور کار وزارت دفاع


سخنگوی گروه فضایی وزارت دفاع با اشاره به دستاوردهای این بخش، گفت: ما پرتاب ماهواره برهای سیمرغ و ذوالجناح را خواهیم داشت، ما در گذشته هیچ ارتباطی با کشورهای صاحب فناوری نداشتیم و برنامه ماهواره برهای ساخت ایران کاملاً بر پایه توان داخلی پیش می رود.

- سخنگوی گروه فضایی وزارت دفاع با اشاره به دستاوردهای این بخش، گفت: ما پرتاب ماهواره برهای سیمرغ و ذوالجناح را خواهیم داشت، ما در گذشته هیچ ارتباطی با کشورهای صاحب فناوری نداشتیم و برنامه ماهواره برهای ساخت ایران کاملاً بر پایه توان داخلی پیش می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دفاع، سید احمد حسینی مونس سخنگوی گروه فضایی وزارت دفاع در گفت وگویی تلویزیونی، با اشاره به دستاوردهای این سازمان، گفت: سازمان صنایع هوافضا به نوعی زاییده انقلاب و دفاع مقدس است و کاملاً بر پایه توان و دانش بومی داخل کشور و همچنین، زحمات دانشمندان گمنام تا به امروز پیشرفت کرده است.

در حوزه های مختلف ماموریتی بالستیک کروز پدافند هوایی دستاوردهای منحصر به فردی حاصل شده است که هر کدام از آن ها در جای خود جای صحبت بسیاری را دارد به گونه ای که تراز قدرت کشور را در زمره چند کشور برتر توانمند در این حوزه قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتاب ماهواره برهای سیمرغ و ذوالجناح در دستور کار وزارت دفاع

پرتاب ماهواره برهای سیمرغ و ذوالجناح در دستور کار وزارت دفاع