مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-12بين الملل

نیروهای خارجی در دریای سرخ و خلیج عدن با آتش بازی نکنند


شهروندان یمنی با برگزاری یک راهپیمایی گسترده در سالگرد شهادت زید بن علی، خواستار موضع جدی و قاطع در قبال هتاکی به قرآن کریم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، شهروندان یمنی با برگزاری یک راهپیمایی گسترده در سالگرد شهادت زید بن علی، خواستار موضع جدی و قاطع در قبال هتاکی به قرآن کریم شدند.

در بیانیه راهپیمایی کنندگان آمده است: ما از امت اسلامی می خواهیم که موضع جدی و قاطع و مسئولانه در قبال دشمنان و هتاکی آنها به قرآن اتخاذ کنند.

کمترین کار ممکن در قبال کشورهایی که در آنها به قرآن هتاکی رخ می دهد، قطع روابط دپیلماتیک و تحریم اقتصادی آنان است و اگر در این حد اقدام نشود کوتاهی بزرگی در قبال مهمترین مقدسات مسلمین شده است.

راهپیمایی کنندگان تاکید کردند: ما بر موضع خود در حمایت از مساله فلسطین تاکید داریم و تلاش ما تقویت همکاری و هماهنگی با برادران مبارز فلسطینی و محور جهاد و مقاومت تا پاکسازی فلسطین است.

همچنین در این بیانیه آمده است: ما حمایت خود را از ملتهای بحرین و سوریه، لبنان، عراق و ایران و سایر بلاد اسلامی اعلام می کنیم.

در این بیانیه همچنین از ائتلاف سعودی خواسته شده است که به محاصره یمن پایان دهند و در راستای حل مشکلات مربوط به اسیران یمنی حرکت کرده و از توطئه ها برای جدایی بخشهایی از یمن دست بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای خارجی در دریای سرخ و خلیج عدن با آتش بازی نکنند

نیروهای خارجی در دریای سرخ و خلیج عدن با آتش بازی نکنند