مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:302023-08-16ورزشي

مدیر ناموفق استقلال، مدیرعامل پیکان شد


احمد مددی مدیرعامل جدید باشگاه پیکان شد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ بیکاری مدیرعامل سابق استقلال زیاد طول نکشید و او امروز در یک پست دولتی دیگر منصوب شد.

مددی موفقیتی در استقلال به دست نیاورد و حواشی زیادی را تحمل کرد اما در حوزه سلامت مالی نمره قبولی گرفت؛ درست نقطه مقابل مدیر بعداز خودش که جام آورد اما در مسائل مالی ضربات بزرگی با عقد قراردادهای نجومی به باشگاه زد.

از مدت ها قبل اخباری مبنی بر تغییرات در باشگاه پیکان به گوش می رسید اما هر بار به دلایل مختلفی این موضوع به تاخیر می افتاد اما سرانجام امروز کارخانه ایرانخودرو این موضوع را رسمی کرد.

ظاهرا ماموریت حضور حمید عباسی از وزارت ارتباطات در باشگاه پیکان تمدید نشده و همانطور هم که از قبل مجموعه ایران خودرو به فکر تغییرات بود سرانجام این تصمیم امروز عملی شد و مددی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال و کارمند باشگاه سایپا، که یک دوره مدیریت ورزشگاه آزادی را نیز برعهده داشت، به عنوان مدیرعامل جدید پیکان انتخاب شد.

باید دید مددی این بار در پیکان که حواشی کمتری نسبت به استقلال دارد، موفق خواهد شد یا ماجراهای جدید ایجاد خواهد کرد و یک ناکامی دیگر برایش ثبت می شود.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر ناموفق استقلال، مدیرعامل پیکان شد

مدیر ناموفق استقلال، مدیرعامل پیکان شد