مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-13ورزشي

کوین: آذربایجان شرقی از قطب های گلف کشور خواهد شد


رییس هیات گلف استان آذربایجان شرقی گفت: گلف آذربایجان شرقی قابلیت پیشرفت بیشتری در سطح کشور را داشته و آینده درخشانی پیش رو دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امیر کوین رییس هیات گلف استان آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورزش گلف آن طور که باید شناخته می شد، معرفی نشده است.

وی گفت: گلف ورزش مفرح و با نشاطی است که می توان به صورت خانوادگی این ورزش را برگزار کرد که در ابتدا نیاز به ساختار این ورزش باید فراهم شود.

رییس هیات گلف استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: با این که هیات را جدید تحویل گرفته بودم اما در تمامی ماده های مسابقات گلف در تمامی رده های سنی تیم دادیم که بالغ بر 10 اعزام به شکل آبرومند با پرواز هوایی و تنخواه مناسب بود که چندین مقام در کشور را کسب کردیم.

وی افزود: برای اولین بار شهرداری تبریز با هیات گلف همکاری و زمین های مینی گلفی که سال ها بدون استفاده مانده بودند با مشارکت شهرداری تبریز بازسازی و فعال شد.

رییس هیات گلف از استعدادهای موجود در این رشته اشاره کرده و گفت: در مسابقات استعدادهای درخشان هم در پسران و هم دختران حضور فعالی خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد در این رشته المپیکی بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوین: آذربایجان شرقی از قطب های گلف کشور خواهد شد

کوین: آذربایجان شرقی از قطب های گلف کشور خواهد شد