مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-15سياسي

85 درصد داوطلبان انتخابات مجلس در قم آقا و 15 درصد خانم هستند


فرماندار قم با بیان اینکه 861 نفر پیش ثبت نام خود را برای حضور در عرصه رقابت انتخابات مجلس شورای اسلامی در قم تکمیل کردند افزود: 85 درصد داوطلبان آقا و 15 درصد از خانم ها هستند.

- عباس ذاکریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حوزه انتخابی قم، تعداد 861 نفر پیش ثبت نام خود را برای حضور در عرصه رقابت انتخابات مجلس شورای اسلامی تکمیل و مدارک خود را بارگذاری کردند که از این تعداد 730 نفر آقا و 131 نفر از بانوان هستند.

فرماندار شهرستان قم با بیان اینکه 85 درصد ثبت نام کنندگان از آقایان و 15 درصد از خانم ها در این عرصه ورود داشتند ابراز داشت: داشتن مدرک حداقل کارشناسی ارشد و یا معادل حوزوی آن از جمله شروط ثبت نام داوطلبان بوده که 10 نفر با مدرک کاردانی، 94 نفر با مدرک کارشناسی، 509 نفر با مدرک کارشناسی اشد، 115 نفر با مدرک دکتری و 133 نفر نیز دارای مدرک حوزوی بودند.

ذاکریان ادامه داد: داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی هستند اگر ایثارگری داشته باشند یک مدرک بالاتر برای آنان محاسبه خواهد شد.

پایش داوطلبان آغاز و طی یک ماه آینده به پایان می رسد وی افزود: بر اساس قانون جدید انتخابات ثبت نام نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشروط به ثبت اطلاعات در مرحله پیش ثبت نام بوده که پس از این مرحله، پایش داوطلبان آغاز و طی یک ماه آینده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد داوطلبان انتخابات مجلس در قم آقا و 15 درصد خانم هستند

85 درصد داوطلبان انتخابات مجلس در قم آقا و 15 درصد خانم هستند