مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 22:002023-07-25سياسي

عهد دوباره مردم نکا با شهید امنیت «رضا شیخی»


امشب در شبی که متعلق به حضرت عباس(ع) است و مازندرانی ها برای این شب ارزش فراوان قائل اند، نکایی ها باردیگر با فرزندی از تبار خوبی ها وداع می کنند تا جرعه جرعه از شهید آبرو بگیرند.

- خبرگزاری فارس مازندران، مریم نظری این روزها در شب و روزهایی که همه ما عزادار سیدالشهدا و یاران باوفایش هستیم، شهادت یار دیگری از یاران امام حسین(ع) دلمان را بیشتر از همیشه به درد آورد، شهید رضا شیخی   شهید امنیتی که روزهای گذشته به دست تروریست ها در خاش به شهادت رسید.

امشب در شب وداع با شهید رضا شیخی که ناجوانمردانه به دست تروریست ها در محل خدمتش در پلیس راه خاش به تفتان به شهادت رسید، بار دیگر در کنار همه دلدادگی ها برای امام حسین(ع) دوباره عزادار مکتب حسینی شدیم و دلمان کربلایی شد و جان دادن فرزندان مظلوم این سرزمین به دست یزیدیان زمان، دلمان را به درد آورد.

دوباره نکا در غم از دست دادن فرزندی از تبار نیکی ها و خوبی ها به سوگ نشست و امشب در گلزار شهدای خوشنام نکا همه آمدند تا در عهدی دوباره با امام و شهدا بر استمرار راه امامت و ولایت و شهدا تاکید کنند و فریادهای بلند یا حسین یا حسین نکایی ها در وداع با جگرگوشه شان نمادی از حقانیت راهش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عهد دوباره مردم نکا با شهید امنیت «رضا شیخی»

عهد دوباره مردم نکا با شهید امنیت «رضا شیخی»