مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-21اجتماعي

جدیدترین رشد آموزش ریاضی منتشر شد/ ریاضی وار بیندیشیم


جدیدترین شماره فصلنامه «رشد آموزش ریاضی» در مطلبی اهمیت آموزش معلمان و تغییر رویکرد و همسو شدن آن ها با برنامه های جدید آموزشی را شرح می دهد.

- جدیدترین شماره فصلنامه رشد آموزش ریاضی در مطلبی اهمیت آموزش معلمان و تغییر رویکرد و همسو شدن آن ها با برنامه های جدید آموزشی را شرح می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فصلنامه تخصصی رشد آموزش ریاضی از گروه مجلات علوم پایه و فنی به عنوان جزیی از بسته های تربیت و یادگیری در چارچوب اهداف و نظام آموزش و پرورش با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع رسانی برای معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش، توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی منتشر شد.

در صد و چهل و سومین شماره این فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع رسانی یادداشتی با عنوان همسویی با برنامه های جدید آموزشی؛ نقطه آغاز تحول به قلم دکتر خسرو داودی منتشر شده است.

نویسنده در این یادداشت اهمیت آموزش معلمان و تغییر رویکرد و همسو شدن آن ها با برنامه های جدیدی آموزشی را شرح می دهد.

وی با اشاره به نتایج مطالعات تیمز پیش و پس از تغییرات کتاب های درسی ریاضی به بررسی دلایل عدم تغییرات در نتایج این مطالعات پرداخته و به این سوالات پاسخ داده است: چرا با تغییر کتاب های درسی ریاضی، تغییر معناداری در نتایج عملکرد دانش آموزان مشاهده نشد؟ آیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین رشد آموزش ریاضی منتشر شد/ ریاضی وار بیندیشیم

جدیدترین رشد آموزش ریاضی منتشر شد/ ریاضی وار بیندیشیم