مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 23:402023-08-20اقتصادي

تأکید بر ادامه نگاه هم افزا و راهبردی احیای باغ موزه فرش کرمان


معان هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: کاربری اصلی شرکت فرش کرمان باید حفظ و در عین حال احیا شود؛ هم چنین تمامی مراحل تبدیل آن به باغ موزه و مکانی برای ایجاد زنجیره ارزش قالی باید به طور کامل به مرحله بهره برداری برسد.

- در نشست معاون استاندار کرمان با رییس مرکز ملی فرش ایران عنوان شد تأکید بر ادامه نگاه هم افزا و راهبردی احیای باغ موزه فرش کرمان ایسنا/کرمان معان هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: کاربری اصلی شرکت فرش کرمان باید حفظ و در عین حال احیا شود؛ هم چنین تمامی مراحل تبدیل آن به باغ موزه و مکانی برای ایجاد زنجیره ارزش قالی باید به طور کامل به مرحله بهره برداری برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر حسن زاده 29 مردادماه در نشست با رییس مرکز ملی فرش اظهار کرد: کاربری اصلی باغ موزه فرش کرمان باید حفظ و احیا شود؛ هم چنین تمامی مراحل تبدیل آن به باغ موزه باید به طور کامل به مرحله بهره برداری برسد.

وی افزود: با همراهی مرکز ملی فرش ایران و همه علاقمندان به فرش، کرمان به پایگاه فرش جنوب شرق تبدیل خواهد شد و استاندار، پیگیر این موضوع است.

رییس مرکز ملی فرش ایران نیز در این دیدار با اظهار خرسندی از مساعدت استاندار کرمان گفت: در کنار احیاء باغ موزه فرش کرمان باید تمامی مراحل تبدیل به باغ موزه فرش و ایجاد مکانی برای زنجیره ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر ادامه نگاه هم افزا و راهبردی احیای باغ موزه فرش کرمان

تأکید بر ادامه نگاه هم افزا و راهبردی احیای باغ موزه فرش کرمان