مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-01سياسي

مردم قم در اهدای خون پیشگام هستند


استاندار قم با حضور در سازمان انتقال خون استان ضمن رونمایی از دستگاه تعیین گروه خونی خودکار، گفت: مردم قم، همواره در امر اهدای خون و فعالیت های خیرخواهانه پیشگام هستند.

- ایسنا/قم استاندار قم با حضور در سازمان انتقال خون استان ضمن رونمایی از دستگاه تعیین گروه خونی خودکار، گفت: مردم قم، همواره در امر اهدای خون و فعالیت های خیرخواهانه پیشگام هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید محمد تقی شاهچراغی امروز 10 مردادماه با حضور در سازمان انتقال خون استان، ضمن بررسی وضعییت و روند اهدای خون در قم، با تعدادی از مراجعین و اهدا کنندگان خون گفتگو کرد.

استاندار قم همچنین در جلسه ای که با حضور رییس و معاونین سازمان انتقال خون برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت این سازمان در تولید فرآورده های خونی و تامین نیازهای ضروری استان در این زمینه، ادامه داد: مردم قم، همواره در امر اهدا خون و فعالیت های خیرخواهانه پیشگام هستند.

وی بروز رسانی تجهیزات و دستگاه های فرآوری و تولید فرآورده های خونی را مورد توجه قرار داد و گفت: استفاده از ظرفیت مولدسازی اموال دستگاه های دولتی و نیز خدمات انسان دوستانه بخش های خیرین و مردمی می توان بسیاری از مسائل را بر طرف نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قم در اهدای خون پیشگام هستند

مردم قم در اهدای خون پیشگام هستند