مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-08سياسي

استخدام مدیران پروازی در سازمان منطقه آزاد اروند


با انتصاب علی زارعی به عنوان رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی در اسفند ماه سال گذشته، مردم آبادان و خرمشهر شاهد موجی از حضور گسترده مدیران پروازی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با انتصاب علی زارعی به عنوان رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند توسط سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به پیشنهاد حجت الله عبدالمکی دبیر شورایعالی مناطق آزاد در اسفند ماه 1401، مردم آبادان و خرمشهر شاهد موجی از حضور گسترده مدیران پروازی هستند.

مدیرعامل جدید این سازمان با بکارگیری نزدیکان خود از طریق انعقاد قرارداد استخدامی و صدور انتصاب آنان در رده های ارشد سازمان همچون معاونت ها، مدیریت ها و دفاتر بروز نارضایتی های پرسنلی را به دنبال داشته است.

افزایش هزینه های جاری ناشی از خدمات رسانی به مدیران پروازی سازمان منطقه آزاد اروند و عدم رعایت ضوابط مقرر و تأمین ناشدن نظر شورایعالی مناطق آزاد مبنی بر عدم انحراف از بودجه سازمان های مناطق آزاد به ویژه در موضوع جذب و بکارگیری نیروی انسانی از موضوعاتی است که حساسیت ساختارهای نظارتی و بازرسی را به دنبال داشته دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد نیز نامه ای هشدار آمیز خطاب به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند صادر کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام مدیران پروازی در سازمان منطقه آزاد اروند

استخدام مدیران پروازی در سازمان منطقه آزاد اروند