مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-19سياسي

بیمه سلامت برای پوشش رایگان مصدومان حادثه شاهچراغ(ع) آمادگی دارد


در صورتی که مصدومان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) فاقد بیمه باشند، این سازمان آماده ارائه خدمات رایگان بیمه ای خواهد بود.

- بیمه سلامت برای پوشش رایگان مصدومان حادثه شاهچراغ(ع) آمادگی دارد ایسنا/فارس مدیرکل بیمه سلامت فارس گفت: در صورتی که مصدومان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) فاقد بیمه باشند، این سازمان آماده ارائه خدمات رایگان بیمه ای خواهد بود.

دکتر علی محمد جعفری شنبه 28 مرداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: 200 تا 300 هزار نفر از جمعیت فارس که جزو سه دهک پایین جامعه هستند، امسال بیمه سلامت رایگان دریافت می کنند.

او همچنین از تخفیف این سازمان به افراد دهک های اول تا نهم، خبر داد و خاطرنشان کرد که بسته خدماتی به بیماران صعب العلاج سیر صعودی داشته و از 27 بیماری به 107 بیماری افزایش یافته است.

جعفری با بیان اینکه دو میلیون و 700 هزار نفر از جمعیت فارس تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند، اعلام کرد که صندوق بیمه روستایی، بیشترین بیمه شدگان ما را تشکیل می دهد.

او در ادامه عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیشترین شکایات بیمه ای مردم، مربوط به دهک بندی بوده که البته این موضوع در اختیار ما نیست.

مدیرکل بیمه سلامت فارس خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده تخلف و موارد این چنینی مردم می توانند شکایات خود را به شماره تلفن 1466 به صورت شبانه روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه سلامت برای پوشش رایگان مصدومان حادثه شاهچراغ(ع) آمادگی دارد

بیمه سلامت برای پوشش رایگان مصدومان حادثه شاهچراغ(ع) آمادگی دارد