مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 17:052023-07-31سياسي

هماهنگی برای ارتقای امنیت محدوده پیرامونی کتابخانه ملّی


مدیر کل امور حقوقی، مجلس و استان های سازمان اسناد و کتابخانه ملی از برگزاری جلسه مشترک با مرجع قضایی و انتظامی برای بررسی راهکارهای افزایش امنیت محدوده پیرامونی کتابخانه ملی خبر داد.

- مدیر کل امور حقوقی، مجلس و استان های سازمان اسناد و کتابخانه ملی از برگزاری جلسه مشترک با مرجع قضایی و انتظامی برای بررسی راهکارهای افزایش امنیت محدوده پیرامونی کتابخانه ملی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران، امیرحسین آزادی وفا مدیر کل امور حقوقی، مجلس و استان های این سازمان با اشاره به تشکیل جلسه مشترک با مرجع قضایی و انتظامی گفت: از مدت ها قبل در سازمان اسناد و کتابخانه ملی موضوع ارتقای امنیت منطقه مطرح بود و پیگیری های لازم انجام شده بود و در دوره جدید، همکاران اداره کل حراست با پیگیری های خود درصدد بهبود وضعیت هستند.

در همین جهت با ورود دادگستری کل استان تهران جلسه ای برگزار شد.

مدیر کل امور حقوقی، مجلس و استان های سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران با اشاره به رویکرد تعاملی مراجع قضایی و انتظامی در این نشست افزود: در جلسه ای که با حضور سرپرست ناحیه سه دادسرای تهران و رییس کلانتری 103 تهران برگزار شد، مقرر شد با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران نسبت به نصب دوربین در محل های حسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی برای ارتقای امنیت محدوده پیرامونی کتابخانه ملّی

هماهنگی برای ارتقای امنیت محدوده پیرامونی کتابخانه ملّی