مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 07:102023-08-19ورزشي

درخشش ورزشکار ملایری در مسابقات فیتنس اسپورت آقایان کشور


رییس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: «امیرحسین نوروزی» ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری با کسب مقام سوم و مدال برنز مسابقات قهرمانی فیتنس اسپورت کشور خوش درخشید.

- ایسنا/همدان رییس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: امیرحسین نوروزی  ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری با کسب مقام سوم و مدال برنز مسابقات قهرمانی فیتنس اسپورت کشور خوش درخشید.

حمیدرضا سپهری نیا با بیان اینکه مسابقات قهرمانی فیتنس اسپورت کشور به میزبانی استان تهران برگزار شد، افزود: سه نفر از جوانان خوش آتیه ملایری در معیت تیم استان همدان در این دوره از مسابقات شرکت کردند و توانستند با کسب عناوین سوم، پنجم و ششم خوش بدرخشند.

وی اظهار کرد: امیرحسین نوروزی، ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری با کسب مدال برنز این مسابقات افتخاری دیگر را به ورزش مهدنام آوران و قهرمانان هدیه کرد، محمدامین امیدی و علی علی حسینی از ملایر نیز موفق شدند به ترتیب مقام های پنجم و ششم این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

وی با بیان اینکه این ورزشکاران تمرینات خود را زیرنظر حمید امیری، مربی حاذق و کاردان این رشته ورزشی انجام می دهند، یادآور شد: مسابقات ووشو قهرمانی کشور در سبک لوهان چوآن و دو بخش ساندا و تالو به میزبانی ملایر با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش ورزشکار ملایری در مسابقات فیتنس اسپورت آقایان کشور

درخشش ورزشکار ملایری در مسابقات فیتنس اسپورت آقایان کشور