مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-05حوادث

بسیج تمام امکانات منابع طبیعی کردستان برای مهار آتش سوزی جنگل های مریوان


بهزاد شریفی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در مریوان اظهار کرد: حوالی ساعت 14روز پنج شنبه سه نقطه از جنگل های مناطق دره وران، آسن ئاوا و ماسی در از توابع شهرستان مریوان دچار آتش سوزی شد.

وی با بیان اینکه آتش سوزی در آسن ئاوا از سمت مرز اتفاق افتاد، گفت: این آتش سوزی ها در سطح بسیار گسترده ای از پوشش سطحی بلوط زارهای مریوان را در این سه نقطه در برگرفت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان عنوان کرد: حوالی ساعت 18 روز جمعه آتش سوری در یک نقطه در روستای ماسی در آتش سوزی توسط تیم های اطفاء حریق و گروها و تیم های محلی، سازمان های مردم نهاد، سپاه، ارتش، مرزبانی و مدیریت بحران استانداری مهار شد.

شریفی پور خاطرنشان کرد: تیم های اطفاء حریق منابع طبیعی شهرستان های10گانه استان کردستان در عملیات اطفاء حریق جنگل های بلوط مریوان در حال فعالیت هستند و یک بالگرد از عصر روز پنجشنبه برای اطفاء حریق در مریوان مستقر شده و در حال انجام ماموریت است.

وی اضافه کرد: با وجود تلاش های صورت گرفته و کنترل آتش سوزی در یک مرحله، متاسفانه به دلیل شیب بالای منطقه و صعب العبور بودن آن و همچنین وزش باد، آتش سوزی دوباره در سطح گسترده ای در سطح پوشش تاجی و سطحی جنگل های مریوان را در برگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج تمام امکانات منابع طبیعی کردستان برای مهار آتش سوزی جنگل های مریوان

بسیج تمام امکانات منابع طبیعی کردستان برای مهار آتش سوزی جنگل های مریوان