مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:262023-08-13ورزشي

رویداد هنری «کوک چهارم» در قزوین برگزار می شود


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: رویداد هنری عکس و فیلم 100 ثانیه ای با عنوان «کوک چهارم» با محور جلوه های اخلاق در شهر از 25 تا 30 شهریورماه در قزوین برگزار می شود.

- ایسنا/قزوین رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: رویداد هنری عکس و فیلم 100 ثانیه ای با عنوان کوک چهارم با محور جلوه های اخلاق در شهر از 25 تا 30 شهریورماه در قزوین برگزار می شود.

حسین برجی در خصوص برگزاری رویداد هنری کوک چهارم در قزوین، اظهار کرد: رویداد فرهنگی هنری کوک چهارم با هدف ترویج جلوه های اخلاق در شهر در رشته های عکس و فیلم 100 ثانیه ای توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با همکاری شورای شهر و شهرداری قزوین برگزار می شود.

وی ادامه داد: در بخش فیلم و کلیپ جشنواره که به صورت داستانی، مستند، انیمیشن و تجربی به مدت 100 ثانیه طراحی شده تمامی آثار تولیدی از سال 98 تا 1402 می توانند در رویداد شرکت داده شوند.

در بخش عکس با دوربین حرفه ای و تلفن همراه علاقه مندان می توانند عکس های خود را تهیه و ارسال کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، این مسئول بیان کرد: هنرمندان بخش فیلم می توانند آثار خود را آپلود کرده و لینک فایل آپلود شده را به ایمیل دبیرخانه و یا به صورت DVD با ذکر مشخصات شناسنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد هنری «کوک چهارم» در قزوین برگزار می شود

رویداد هنری «کوک چهارم» در قزوین برگزار می شود