مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-20اقتصادي

ترخیص خودروهای وارداتی، به زودی؟


یک محموله از خودروها شامل 4 نوع از انواع خودروهای هیوندا از جمله النترا و توسان است که به دلیل برخی آیتم های استانداردی هنوز اظهار نشده اند.

- جی پلاس؛ رییس سازمان استاندارد کشور گفت: با سرعت بخشی به واردات خودرو، امکان تخلیه شمار بیشتری خودرو در بنادر استان فراهم و محوطه های بندری نیز خلوت می شوند تا بتوانند انواع دیگری از کالا و یا خودرو را در خود جای دهند.

مهدی اسلام پناه رییس سازمان استاندارد کشور امروز با همراهی مهدی دوستی استاندار هرمزگان از خودروهای وارداتی موجود در بنادر هرمزگان بازدید کرد.

یک محموله از این خودروها شامل 4 نوع از انواع خودروهای هیوندا از جمله النترا و توسان است که به دلیل برخی آیتم های استانداردی هنوز اظهار نشده اند و با دستور رییس سازمان استاندارد، این خودروها بزودی اظهار و از گمرک ترخیص می شوند.

وی در جریان این بازدید از بندر شهید باهنر هرمزگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با سرعت بخشی به واردات خودرو، امکان تخلیه شمار بیشتری خودرو در بنادر استان فراهم و محوطه های بندری نیز خلوت می شوند تا بتوانند انواع دیگری از کالا و یا خودرو را در خود جای دهند.

اسلام پناه با بیان اینکه یک هزار دستگاه خودروی النترا، امروز ترخیص خواهد شد و به نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور کمک خواهد کرد، عنوان کرد: ترخیص این خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص خودروهای وارداتی، به زودی؟

ترخیص خودروهای وارداتی، به زودی؟