مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:102023-08-22اقتصادي

تکمیل 153 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان همزمان با هفته دولت، در تشریح عملکرد یک ساله این شرکت، گفت: از هفته دولت سال گذشته تاکنون، 153 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان تکمیل و جمعیتی معادل 40 هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی و پایدار برخوردار شدند.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان همزمان با هفته دولت، در تشریح عملکرد یک ساله این شرکت، گفت: از هفته دولت سال گذشته تاکنون، 153 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان تکمیل و جمعیتی معادل 40 هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی و پایدار برخوردار شدند.

علیرضا جزءقاسمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت سال گذشته تاکنون، 89 حلقه چاه تامین آب آشامیدنی در شهرها و روستاهای استان حفر و تجهیز و در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: طی یک سال اخیر، استحصال، تصفیه، انتقال و توزیع 109 میلیون متر مکعب آب شرب سالم و بهداشتی در سطح استان انجام پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان تصریح کرد: اجرای شبکه فاضلاب در شهر زنجان به طول 27 کیلومتر و عقد قرارداد برای واگذاری روزانه 23 هزار متر مکعب پساب تصفیه خانه فاضلاب زنجان به صنایع، از دیگر اقدامات شاخص شرکت آبفا در یک سال گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 153 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان

تکمیل 153 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان