مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 18:152023-07-31سياسي

هم اندیشی برای ثبت ملی موسسه رازی


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به آمادگی این اداره کل برای ثبت ملی مجموعه سرم سازی رازی گفت: ثبت ملی این مجموعه ارزشمند به حفظ اصالت و هویت موسسه رازی کمک می کند.

- ایسنا/البرز مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به آمادگی این اداره کل برای ثبت ملی مجموعه سرم سازی رازی گفت: ثبت ملی این مجموعه ارزشمند به حفظ اصالت و هویت موسسه رازی کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست مشترک بررسی ثبت ملی موسسه سرم سازی رازی با حضور مدیر کل و معاون میراث فرهنگی البرز و کارشناسان و مدیران موسسه سرم سازی رازی روز دوشنبه 9 مرداد 1402 در محل سالن جلسات این مؤسسه برگزار شد.

در این جلسه رحیم خاکی با اشاره به اینکه یک سال دیگر شاهد 100 سالگی مجموعه موسسه رازی هستیم، گفت: مجموعه سرم سازی رازی یکی از افتخارات و میراث صنعتی کشور است و ثبت آن در فهرست میراث ملی کشور، این مجموعه ارزشمند را برای نسل های آینده ماندگار می کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز افزود: این اداره کل مطابق وظایف کاری خود آمادگی کامل برای ایجاد پرونده و ثبت ملی این موسسه ارزشمند را دارد.

خاکی با بیان اینکه تعامل سازنده بین دو دستگاه میراث فرهنگی و موسسه رازی برای حفظ این میراث از اهمیت زیادی برخودار است، گفت: ثبت این مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم اندیشی برای ثبت ملی موسسه رازی

هم اندیشی برای ثبت ملی موسسه رازی