مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 20:002023-08-08سياسي

مشکلات مردم سی سخت را مطالبه گری می کنیم


به همراه اصحاب رسانه مشکلات مردم سی سخت را به جد مطالبه گری خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، حجت الاسلام واهبی زاده به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران شهر سی سخت تجلیل کرد.

حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه مرکز شهرستان دنا با تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران گفت: تحلیل تاریخی  صحیح از حوزه خبرنگاری که در قرآن مجید سوره ای هم به اسم آن آماده است سوره نباء بوده که خبرنگار را خبررسان جامعه بشری معرفی می کند و رسالتی بس خطیر و ارزشمند دارد بنابراین یک خبرنگار باید بدون غرض ورزی، تسویه حساب شخصی، دلخوشی کسی و یا حدس و گمان قلم بزند و باعث رنجش شخص یا اشخاصی شود و باید در خبر جانب انصاف و حق گویی را در نظر بگیرد تا حقی از کسی ضایع نشود.

امام جمعه سی سخت اظهار داشت: بحث خبر و خبر رسانی ملزومات خاص خودش را دارد و با اصول حرفه ای و اخلاق اخبار صحیح را به گوش مردم باید رساند که به فرض مثال لازمه معرفی دین مبین اسلام و مکتب امام حسین به تمام دنیا و جوامع همین خبر صحیح است که اگر به طور صحیح و دقیق به گوش جهانیان رسانده نشود قطعا لطمات زیادی وارد خواهد شد.

وی افزود: گفتمان تمدن سازی به وسیله خبر انجام می شود و گفت وگوی  تمدن ها و ملت ها به دیگر جوامع انتقال داده می شود، امروزه که می بینیم قیام عاشورا بعد از 1380 سال در تمام نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مردم سی سخت را مطالبه گری می کنیم

مشکلات مردم سی سخت را مطالبه گری می کنیم