مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-05ورزشي

دانشجویان از فرهنگ و اقتدار کشور در مجامع بین المللی دفاع کنند


دانشجویان وظیفه دارند به عنوان قشر نخبه از فرهنگ و اقتدار کشور در مجامع بین المللی دفاع کنند.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه بوعلی سینا گفت: دانشجویان وظیفه دارند به عنوان قشر نخبه از فرهنگ و اقتدار کشور در مجامع بین المللی دفاع کنند.

دکتر حسین رضوان در آیین اختتامیه المپیاد دختران در دانشگاه بوعلی سینا، اظهار کرد:پیشرفت بسیاری از کشورهای پیشرفته امروزی بر مبنای غارت و جنایت بوده است اما ایرانیان همواره روی پای خود ایستاده اند و با احترام به پیشرفت کشورهای دیگر، رشد و پیشرفت کرده اند.

وی تصریح کرد: ورزشکاران باید پیام ملت ایران را در دنیا مخابره کنند و پرچم کشور را با افتخار روی دست گرفته و به جهانیان بشناسانند.

رضوان با اشاره به اینکه فرهیختگان هر جامعه باعث پیشرفت آن می شوند، افزود: انقلابی به عظمت جمهوری اسلامی، به دست ما رسیده است که در قبال این عظمت وظیفه داریم به عنوان قشر نخبه از فرهنگ و اقتدار کشور دفاع کنیم.

وی عزتمندی و خانواده دوستی را از جمله شاخص های مهم ایرانیان دانست و خاطرنشان کرد: ایرانیان در طول تاریخ و تمدن و فرهنگ، محور وجودی خانواده یعنی زنان را بسیار ارزشمند می دانستند و احترام ویژه ای برای آنها قائل بودند که در رابطه با تببین ارزشمندی بانوان در جامعه تاریخ و تمدن ایرانیان، بانوان ورزشکار ایرانی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان از فرهنگ و اقتدار کشور در مجامع بین المللی دفاع کنند

دانشجویان از فرهنگ و اقتدار کشور در مجامع بین المللی دفاع کنند