مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 20:052023-08-09بين الملل

رییس سابق موساد: روند تجزیه اسراییل سرعت یافته است


رییس سابق موساد در مقاله ای نوشت که کابینه نتانیاهو با سیاست ها و اقدامات راستگرایانه خود روند تجزیه رژیم صهیونیستی را سرعت داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تامیر پاردو   رییس سابق سازمان جاسوسی و تروریستی موساد امروز (چهارشنبه) در مقاله ای در روزنامه یدیعوت احارانوت نوشت که تندروها در این جا به دنبال جنگ یأجوج و مأجوج هستند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه العربی الجدید، تامیر پاردو در این مقاله نوشت: هر روز که می گذرد، به پایان رؤیای صهیونیسم نزدیک می شویم؛ سیاست ها و اقدامات فعلی نتانیاهو منجر به این شده است که آمریکا اعلام کند که اسراییل ارزش راهبردی خود را از دست داده است و دموکراسی اسراییلی که دو کشور را طبق ارزش های مشترک با یکدیگر متحد می کرد، دیگر وجود ندارد .

این هشدار ناظر به طرح تغییرات بنیادین در سیستم قضایی رژیم صهیونیستی که کابینه نتانیاهو از آن با عنوان اصلاحات یاد می کند، است؛ طرحی که موجب کاهش شدید اختیارات دادگاه عالی خواهد شد، به گونه ای که این دادگاه دیگر نخواهد توانست بر مصوبات کابینه و انتخاب وزرا نظارت داشته باشد.

مخالفان از این طرح با عنوان کودتای سیاسی نتانیاهو و دیکتاتوری او یاد می کنند و ماههاست که دست به اعتراضات خیابانی زده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سابق موساد: روند تجزیه اسراییل سرعت یافته است

رییس سابق موساد: روند تجزیه اسراییل سرعت یافته است