مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-03سياسي

آخرین وضعیت پرونده خبرنگاران بازداشتی/ تاکید بر برخورد با مفاسد اقتصادی


اعلام وضعیت پرونده نیلوفر حامدی و الهه محمدی، تاکید رییس سازمان بازرسی کل کشور بر مفسیدین اقتصادی دانه درشت، برگزاری آزمون وکالت 1402 از اخبار حقوقی هفته گذشته بودند.

- اعلام وضعیت پرونده نیلوفر حامدی و الهه محمدی، تاکید رییس سازمان بازرسی کل کشور بر مفسیدین اقتصادی دانه درشت، برگزاری آزمون وکالت 1402 از اخبار حقوقی هفته گذشته بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهمترین اخبار حقوقی هفته گذشته را در این گزارش می خوانید: رسیدگی به پرونده گروهک هایی که جنایت کردند در دستور کار است حجت الاسلام محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه با بیان اینکه تخریب اشخاص و نهادها در دستور کار دشمن است، گفت: شاهدیم که هر روز یک شایعه را برای شخصی درست می کنند و آن را نشر می دهند و با عملیات روانی درصدد سرگردان کردن مردم هستند؛ هدف دشمن از این اقدامات ایجاد شبهه و تفرقه میان مردم و مسئولان و قوا است.

احکام قلع و قمع کمیسیون های ماده 100 قبل از سال 1400 لغو شود حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور با ارسال نامه ای به وزیر کشور از او خواست که احکام قلع و قمع صادره در کمیسیون های ماده 100 شهرداری ها تا قبل از سال 1400 لغو شود.

تعقیب قضایی گروهک های خائن به انقلاب و مردم حجت الاسلام و المسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه، با بیان اینکه امروز نظام قضایی مقتدرانه گروهک های خائن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده خبرنگاران بازداشتی/ تاکید بر برخورد با مفاسد اقتصادی

آخرین وضعیت پرونده خبرنگاران بازداشتی/ تاکید بر برخورد با مفاسد اقتصادی