مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-12سياسي

راه یابی 12 نفر از خراسان جنوبی به مرحله کشوری دوره مسابقات قرآن


بیرجند_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: با برگزاری مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان جنوبی در مجموع 12 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام پرویز بخشی پور شب گذشته (20 مرداد) در اختتامیه مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان جنوبی اظهار کرد: قرآن کتابی سراسر نور بوده که منشأ هدایت انسان و راهگشای بسیاری از مشکلاتی بوده که امروز دنیا به آن گرفتار است.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست ثبت نام 2 هزار و 520 نفر در این مسابقات از استان شرکت کردند، تصریح کرد: مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در هفت منطقه استان به دلیل بالا بودن تعداد شرکت کنندگان به همت سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از مجموع شرکت کنندگان 156 نفر موفق به حضور در مرحله استانی شدند، یادآور شد: از مجموع شرکت کنندگان در مرحله استانی 12 نفر از استان موفق به حضور در مرحله کشوری این دوره از مسابقات می شوند.

بخشی پور، قرآن را کتاب هدایت و حکمت دانست و افزود: اگر با قرآن مأنوس شویم هم در آخرت و هم در دنیای خود سعادتمند خواهیم شد، قرآن شگفتی های بسیاری برخوردار است و نباید به ظاهر آن بسنده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی 12 نفر از خراسان جنوبی به مرحله کشوری دوره مسابقات قرآن

راه یابی 12 نفر از خراسان جنوبی به مرحله کشوری دوره مسابقات قرآن