مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:152023-07-25اقتصادي

دریافت و ارسال بیش از یک میلیارد لیتر فرآورده نفتی در همدان


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از افزایش 37 درصدی دریافت و ارسال فرآورده های نفتی خبر داد و گفت: در بهار امسال بیش از یک میلیارد لیتر فرآورده های نفتی در استان همدان دریافت و ارسال شده است.

- ایسنا/همدان مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از افزایش 37 درصدی دریافت و ارسال فرآورده های نفتی خبر داد و گفت: در بهار امسال بیش از یک میلیارد لیتر فرآورده های نفتی در استان همدان دریافت و ارسال شده است.

امین روستایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در 93 روز ابتدایی امسال، 673 میلیون لیتر سوخت از طریق نفتکش و خط لوله به انبار نفت ایثارگران رسیده و 688 میلیون لیتر سوخت نیز از انبار ارسال و توزیع شده که مجموع عملیات دریافت و ارسال فرآورده از این انبار یک میلیارد و 361 میلیون لیتر بوده که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، 365 میلیون لیتر بیشتر است.

وی افزود: در مجموع از ابتدای سال تا پایان خرداد ماه عملیات بارگیری و ارسال انواع فرآورده های نفتی (بنزین، نفت گاز و نفت سفید) توسط 23 هزار و 791 دستگاه نفتکش جاده پیما انجام شد.

روستایی تصریح کرد: در بهار امسال، 465 میلیون لیتر بنزین از انواع محلی، تدارکاتی و ارسال مستقیم از انبار نفت ایثارگران به مقاصد مصرف ارسال شده که در مقایسه با بهار سال گذشته 72 درصد رشد را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت و ارسال بیش از یک میلیارد لیتر فرآورده نفتی در همدان

دریافت و ارسال بیش از یک میلیارد لیتر فرآورده نفتی در همدان