مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-19اقتصادي

پرداخت میلیاردها تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری سمنان


سال گذشته 227 میلیارد تومان اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری سمنان پرداخت شد که در سال جاری این میزان به 126 میلیارد تومان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در آیین معارفه شهردار سمنان در سالن اجتماعات شهید بابایی شهرداری سمنان اظهار کرد: چه نیکو و پسندیده است تا در پست ها و مسؤولیت های خود همواره در اطاعت از پروردگار و خدمتگزاری به مردم باشیم.

وی افزود: از شهردار سابق که در طول مدت خدمتگزاری خود همکاری لازم را با مجموعه استان سمنان داشته و به خوبی تلاش کردند، تقدیر می شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: امروز موفقیت های متعدد و بسیاری در استان سمنان در حوزه های اقتصادی، اشتغال، صنعت و تولید، احیای واحدهای راکد، نهضت ملی مسکن، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و سایر موارد در سایه وحدت، انسجام و صمیمت محقق شده و به دست آمده است.

هاشمی بیان کرد: انتخاب شهر سمنان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی و قرار گرفتن بین 40 شهر دنیا در اتحادیه جهانی راه ابریشم امری ارزشمند است.

وی تصریح کرد: سال گذشته و در دولت سیزدهم، بالغ بر 227 میلیارد تومان اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری سمنان پرداخت شد که در سال جاری نیز این میزان تاکنون به 126 میلیارد تومان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت میلیاردها تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری سمنان

پرداخت میلیاردها تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری سمنان