مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-21سياسي

دیدارهای انتخاباتی مهدی کروبی تکذیب شد/ توضیحات هادی خامنه ای و حسین کروبی


سید هادی خامنه ای ضمن تکذیب خبر دیدار انتخاباتی خود با مهدی کروبی عنوان کرد: برگزاری دیدار با آقای کروبی در اختیار ما نیست.

در صورتی که دیدارهایی انجام می شود اما اینکه دیداری با آقای کروبی درباره حضور در انتخابات انجام شده باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، حسین کروبی و سید هادی خامنه ای برگزاری دیدارهای انتخاباتی حجت الاسلام مهدی کروبی را تکذیب کردند.

حجت الاسلام سید هادی خامنه ای ضمن تکذیب خبر دیدار انتخاباتی خود با حجت الاسلام کروبی عنوان کرد: برگزاری دیدار با آقای کروبی در اختیار ما نیست.

در صورتی که دیدارهایی انجام می شود اما اینکه دیداری با آقای کروبی درباره حضور در انتخابات انجام شده باشد، هیچ نشستی برگزار نشده است.

حسین کروبی فرزند حجت الاسلام مهدی کروبی هم با اشاره به انتشار خبری مبنی بر برگزاری نشست انتخاباتی مهدی کروبی با حجت الاسلام هادی خامنه ای گفت: این خبر صد در صد نادرست است و در حال حاضر آقای کروبی هیچ گونه نظر خاصی درباره انتخابات ندارد.

وی افزود: البته ایشان همیشه انتخابات را بهترین و کم هزینه ترین مسیر برای احقاق حقوق مردم و جلوگیری از مدیریت یکدست می دانست.

مهم ترین حرکت پدرم در انتخابات سال 76 بود که از طریق رایزنی با رهبری و ایستادگی مقابل بخش تندرو توانست نقش اصلی خود در انتخاب آقای خات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدارهای انتخاباتی مهدی کروبی تکذیب شد/ توضیحات هادی خامنه ای و حسین کروبی

دیدارهای انتخاباتی مهدی کروبی تکذیب شد/ توضیحات هادی خامنه ای و حسین کروبی