مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-16بين الملل

ادعای اوکراین درباره تسلط بر شهرک «اوروژاین» در دونتسک


«هانا مالیار» معاون وزیر دفاع اوکراین ادعا کرد که نیروهای این کشور بر شهرک اوروژاین در منطقه دونتسک مسلط شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که درگیری های نظامی روسیه و اوکراین ادامه دارد، مقام ارشد وزارت دفاع اوکراین از پیشروی نیروهای این کشور در منطقه دونتسک و تسلط بر یک شهرک خبر داد.

منابع رسانه ای از کی یف اوکراین خبر دادند، هانا مالیار معاون وزیر دفاع اوکراین خبر داد که نیروهای این کشور توانستند شهرک اوروژاین در منطقه دونتسک را از روسیه باز پس بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، این مقام ارشد اوکراینی در پیامی در صفحه تلگرامی خود نوشت: اوروژاین آزاد شد.

مدافعان ما در حومه (این شهرک) مستقر شده اند .

این رسانه غربی با تاکید بر اینکه نمی تواند به طور مستقل گزارش اوکراین درباره تسلط بر اورویاین را تایید کند، افزود که روسیه هنوز اظهارنظری در این باره نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، طی روزهای اخیر درگیری های شدیدی در اطراف اوروژاین و استارومایورسکی در جریان بوده است؛ مناطقی که در فاصله 60 مایلی جنوب غرب منطقه تحت تسلط روسیه در دونتسک قرار دارند.

همزما با انتشار خبرها درباره تسلط اوکراین بر یک شهرک در منطقه دونتسک، مقام های کی یف از حمله شبانه دو پهپاد روسیه به بندر و انبار غلات شهر بندری اودسا در جنوب اوکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای اوکراین درباره تسلط بر شهرک «اوروژاین» در دونتسک

ادعای اوکراین درباره تسلط بر شهرک «اوروژاین» در دونتسک