مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-10سياسي

حجت الاسلام ذوالنوری: قیمت بنزین افزایش نخواهد یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و نایب رییس دوم مجلس امروز در دیدار با جمعی از مسئولان و مدیران رسانه های استان قم، اظهار کرد: رسانه ها بازوی توانمند هر مجموعه ای هستند که باید از ظرفیت آن ها در راستای جهاد تبیین استفاده کرد.

وی افزود: بنده به عنوان نماینده مردم شریف قم در مجلس همواره تلاش کرده ام که حداقل طی هفته یک بار در دفتر حاضر شده و با مردم عزیز دیدار داشته باشم.

همچنین نسبت به رسانه ها توجه ویژه داشته و اگر مسئله ای نیاز به رسانه ای شدن داشته پاسخگوی خبرنگاران عزیز بوده ام.

نماینده مردم قم در مجلس گفت: زمانی که فردی در انتخابات مجلس رای می آورد تکلیف شرعی و قانونی به وی سپرده شده است که باید به آن عمل کند، واقعیت این است که مردم ما از گفتار درمانی خسته شده و به دنبال مسئولی هستند که در عمل اقدامی انجام دهد.

نایب رییس مجلس درخصوص شبهه افزایش قیمت بنزین در کشور اذعان کرد: واقعیت این است که مصرف سوخت در ایران بسیار بالا رفته است و گاهی برای جبران کمبودها، دولت به سوی واردات بنزین می رود اما با توجه به وضعیت امروز جامعه، امکان افزایش قیمت بنزین وجود ندارد، این موضوع را بارها به دولت اطلاع داده ایم و از شما خبرنگاران عزیز می خواهم که به مردم برسانید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام ذوالنوری: قیمت بنزین افزایش نخواهد یافت

حجت الاسلام ذوالنوری: قیمت بنزین افزایش نخواهد یافت