مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 19:152023-08-02سياسي

حضور 500 طلبه سراسر کشور در مدرسه تابستانه «دارالعلم» حرم مطهر رضوی


به همت آستان قدس رضوی و حوزه علمیه خراسان، مدرسه تابستانه «دارالعلم» با میزبانی از 500 طلبه از سراسر کشور در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

- مشاور تولیت آستان قدس رضوی در امور روحانیت در نشست خبری مدرسه تابستانه دارالعلم که در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، اظهار کرد: از چندین سال قبل با تدبیر آستان قدس رضوی و حوزه علمیه خراسان، کارگروه مشترکی در خصوص طرح مدرسه تابستانه تشکیل و همکاری های لازم برای برپایی این مدرسه آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن هاشمی بذرگری ادامه داد: پیرو این همکاری ها، مدرسه تابستانه دارالعلم، امسال از 14 مردادماه با پیام آیت الله سبحانی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان رضوی افتتاح و در تاریخ 26 مردادماه با حضور تولیت آستان قدس رضوی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی خاتمه خواهد یافت.

حضور اساتید شاخص حوزه و دانشگاه وی تصریح کرد: در این دوره 500 طلبه از سراسر کشور شامل 350 طلبه برادر و 150 طلبه خواهر حضور خواهند داشت و در کلاس هایی که در سه مدرسه خیرات خان، میرزا جعفر و پریزاد حرم مطهر رضوی برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

به گفته او، بهره مندی از اساتید شاخص حوزه و دانشگاه، از ویژگی های برجسته این مدرسه است و شرکت کنندگان از محضر اساتیدی همچون آیات عظام شب زنده دار، فیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 500 طلبه سراسر کشور در مدرسه تابستانه «دارالعلم» حرم مطهر رضوی

حضور 500 طلبه سراسر کشور در مدرسه تابستانه «دارالعلم» حرم مطهر رضوی