مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-06سياسي

ارائه طرح ساخت مسکن برای زوج های جوان


مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی و انبوه سازی تهران از ارائه طرح پیشنهادی مسکن اقتصادی با هدف خانه دار کردن زوج های جوان خبر داد و برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان را فرصتی مغتنم برای تولیدکنندگان و سازندگان مسکن عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خشایار باقرپور در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این طرح در اتحادیه تعاونی های عمرانی و انبوه سازی تهران طراحی و در کمیسیون عمران مجلس مطرح شده و آن را به دفتر ریاست جمهوری نیز ارسال کردیم که با استقبال ریاست جمهوری مواجه شد.

همچنین طرح به وزارت راه و شهرسازی ارجاع شده و با وزیر کار نیز جلسه ای در این خصوص داشتیم و در مجموع نگاه مثبتی نسبت به این طرح وجود دارد.

وی ادامه داد: این طرح بیشتر در جهت تامین مسکن جوانان و زوج های جوان است زیرا در حال حاضر یکی از اصلی ترین معضل جوانان موضوع ازدواج است که پیش رو دارند و پس از آن تامین مسکن ارزان است.

از این رو با توجه به دغدغه تامین مسکن با قیمت مناسب این طرح در دستور کار اتحادیه قرار دارد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی و انبوه سازی تهران در ادامه با اشاره به افزایش مشارکت و استقبال از نمایشگاه امسال گفت: نزدیک به 2000 مجموعه در نمایشگاه امسال شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه طرح ساخت مسکن برای زوج های جوان

ارائه طرح ساخت مسکن برای زوج های جوان