مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-21سياسي

نماینده اردل: دشمنان اخبار مربوط به جمهوری اسلامی را با انواع دروغ ها می آمیزند


یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفرقه افکنی کار انسان های منحرف و از خدا بی خبر است، اظهار کرد: امروز دشمنان خبرهای مربوط به جمهوری اسلامی را با انواع و اقسام دروغ ها آمیخته و هرچه می توانند چهره انقلاب و امام و فعالیت 40 سال اخیر را مخدوش می کنند.

- یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفرقه افکنی کار انسان های منحرف و از خدا بی خبر است، اظهار کرد: امروز دشمنان خبرهای مربوط به جمهوری اسلامی را با انواع و اقسام دروغ ها آمیخته و هرچه می توانند چهره انقلاب و امام و فعالیت 40 سال اخیر را مخدوش می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدرت الله حمزه شلمزاری نماینده اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه 30 مرداد 1402 صحن مجلس در نطق خود با بیان اینکه تفرقه افکنی کار انسان های منحرف و از خدا بی خبر است ، عنوان کرد: امروز یک سیاست قطعی رسانه ها معاند جمهوری اسلامی ایران و معاند اسلام این است که واقعیت ها را تحریف کنند و مشغول به این کار هستند.

به صورت مداوم در تحریف واقعیت ها و دروغ پردازی در حال انجام اقداماتی هستند.

وی افزود: خبرهای مربوط به جمهوری اسلامی را با انواع و اقسام دروغ ها آمیخته و در مورد انقلاب هرچه می توانند چهره انقلاب و امام را و فعالیت 40 سال اخیر را مخدوش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اردل: دشمنان اخبار مربوط به جمهوری اسلامی را با انواع دروغ ها می آمیزند

نماینده اردل: دشمنان اخبار مربوط به جمهوری اسلامی را با انواع دروغ ها می آمیزند